Ακυρώσεις - Επιστροφές - Εγγυήσεις
Ακυρώσεις - Επιστροφές - Εγγυήσεις ( ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ )
Ακυρώσεις Παραγγελιών:
- Η ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει εάν στείλετε email την ίδια ημέρα με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της.
Επιστροφές Προϊόντων:
- Η RAPID AIR SYSTEM δέχεται επιστροφές προϊόντων σε περίπτωση που τα χαρακτηριστικά τους δεν συμφωνούν με την παραγγελία σας. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερών από την παραλαβή για την επιστροφή των χρημάτων σας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων συσκευασίας και αποστολής. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν τα προϊόντα επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς φθορές, και συνοδευόμενα από το παραστατικό αγοράς.
- Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Για την επιστροφή χρημάτων, απαιτείται δήλωση του τραπεζικού λογαριασμού και προσκόμιση του παραστατικού πώλησης. Για τιμολόγια, απαιτείται δελτίο αποστολής. Πριν από την επιστροφή του προϊόντος, επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα 28210-74273/6932289147 ή μέσω email στο rapidair@otenet.gr.
Εγγύηση:
- Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς και καλύπτει την επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικών μερών του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση της προσκόμισης του παραστατικού αγοράς και της τήρησης των οδηγιών του κατασκευαστή για μεταφορά, αποθήκευση, εγκατάσταση και χρήση. Για βλάβες, επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα. Εάν η βλάβη δεν αποκατασταθεί εντός 14 ημερών από την αγορά, έχετε δικαίωμα επιστροφής ή αντικατάστασης του προϊόντος.
- Η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν από κακή χρήση, μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό ή ακραίες συνθήκες. Επισκευές και αντικαταστάσεις δεν παρατείνουν τη διάρκεια της εγγύησης. Σε περιπτώσεις όπου η βλάβη οφείλεται σε υπαιτιότητα της RAPID AIR SYSTEM, τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από την εταιρεία. Σημειώνεται ότι η εργασία αλλαγής ανταλλακτικών και επισκευών δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση και καλύπτονται μόνο τα ανταλλακτικά. Η χρέωση για την εργασία αλλαγής ανταλλακτικών ή επισκευών επιβαρύνει τον πελάτη.
Διάρκεια Εγγύησης:
- Η εγγύηση ενός έτους (1 έτος) ισχύει για όλα τα προϊόντα αξίας άνω των 300€. Για προϊόντα αξίας κάτω των 300€, παρέχεται εγγύηση ενός (1) μήνα.
Η εγγύηση καλύπτει συγκεκριμένα μέρη και διάρκεια ανά προϊόν:
- Ψυγεία: 1 έτος για τα ψυκτικά κυκλώματα, τα μηχανικά μέρη (όπως μεντεσέδες, πόρτες, ρόδες) και το χρώμα, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι εκτεθειμένα σε ήλιο και ακραίες καιρικές συνθήκες. Οι σχάρες καλύπτονται για 6 μήνες, εφόσον δεν έχουν χτυπηθεί, το λάστιχο πόρτας καλύπτεται για 6 μήνες, και τα ηλεκτρολογικά, ηλεκτρονικά μέρη και τα τζάμια για 1 μήνα.
- Φούρνοι: 6 μήνες για τα μηχανικά μέρη, τα τζάμια και τις σχάρες, και 3 μήνες για τα ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά μέρη.
- Πλυντήρια: 1 έτος για τα μηχανικά μέρη, 6 μήνες για τα ηλεκτρικά μέρη και το μπόιλερ, και 1 μήνας για τις πλακέτες.
- Για την αποφυγή διαφωνιών, και για την ενεργοποίηση της εγγύησης είναι απαραίτητο να στείλετε φωτογραφίες από την τοποθέτηση και εγκατάσταση των προϊόντων σας
Ακυρώσεις - Επιστροφές - Εγγυήσεις ( ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΨΥΓΕΙΑ )
Όροι Εγγύησης για τα Ψυγεία της Rapid Air System
1. Διάρκεια Εγγύησης:
- Η Rapid Air System παρέχει εγγύηση 3 ετών για όλα τα καινούργια ψυγεία.
2. Κάλυψη Εγγύησης:
Η εγγύηση καλύπτει:
- Ελαττώματα υλικών ή κατασκευής.
- Προβλήματα στο σύστημα ψύξης, όπως τον συμπιεστή, τους θερμοστάτες, τους ανεμιστήρες και τους αισθητήρες.
- Διαρροές ή δυσλειτουργίες στο ψυκτικό κύκλωμα λόγω εργοστασιακών ελαττωμάτων.
3. Εξαιρέσεις από την Εγγύηση:
Η εγγύηση δεν καλύπτει:
- Τα μεταφορικά έξοδα αποστολής του προϊόντος.
- Την εργασία αντικατάστασης των ανταλλακτικών. Καλύπτονται μόνο τα ανταλλακτικά ή το ελαττωματικό προϊόν αντικατάστασης.
- Φυσιολογική φθορά, όπως λάστιχα σε πόρτες, ρόδες μεταφοράς και πλαστικά εξαρτήματα.
- Εξωγενείς παράγοντες όπως κακή τάση, κακή τροφοδοσία, διακοπές ρεύματος, κ.λπ.
- Λανθασμένη εγκατάσταση ή κακή χρήση του προϊόντος.
4. Προϋποθέσεις Ενεργοποίησης της Εγγύησης:
- Η εγγύηση ενεργοποιείται από την ημερομηνία αποστολής του εμπορεύματος από την Rapid Air System και ολοκληρώνεται με την αποστολή φωτογραφιών της τοποθέτησης και εγκατάστασης του ψυγείου. Ο πελάτης πρέπει να στείλει τις φωτογραφίες εντός 15 ημερών από την αποστολή του προϊόντος.
- Απαιτείται τακτική συντήρηση από εξειδικευμένο τεχνικό, τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο ή και πιο συχνά, εάν κριθεί αναγκαίο.
- Για να ισχύει η εγγύηση, πρέπει να αποστέλλεται παραστατικό που αποδεικνύει τη συντήρηση, καθώς και φωτογραφίες πριν και μετά τη διαδικασία συντήρησης.
5. Αντικατάσταση Προϊόντος:
- Αντικατάσταση προϊόντος δεν γίνεται ποτέ, εκτός εάν ο πελάτης δεν παραλάβει το σωστό προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί συσκευασμένο σωστά και να μην έχει γίνει χρήση του. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση.
6. Διαδικασία σε Περίπτωση Βλάβης:
- Σε περίπτωση βλάβης, ο πελάτης πρέπει πρώτα να επικοινωνήσει με την Rapid Air System πριν οποιοσδήποτε τεχνικός επέμβει στο ψυγείο. Αν έχει επέμβει τεχνικός πριν την επικοινωνία, η εγγύηση δεν ισχύει.
7. Υποστήριξη:
- Για οποιαδήποτε πληροφορία ή πρόβλημα, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης της Rapid Air System στα τηλέφωνα +302821074273 ή 6932289147.